Új játék:
Idõ:
0
Akna:
-
Játékos neve:
Aknakeresõ
❎
Sajnálom, aknára léptél.
Vége a játéknak!
Aknakeresõ
❎
GRATULÁLOK!
Megnyerted a játékot!
Játákidõ:
0
❎
Aknakeresõ
Egyéni játék!
Oszlopok:
Sorok:
Aknák:
Aknakeresõ
❎
A játék szünetel!
Kattints ide a
folytatáshoz!
Aknakeresõ
❎
Sokan ismerték, és szerették a Windows XP-be épített régi aknakeresõ játékot. Ez adta az ötletet, hogy elkészítsek egy hasonló, de webfelületen muködõ aknakereso játékot. A játék a HTML-en kívül, nagyrészt JavaScript-bõl áll, illetve a toplistához némi PHP programra is szükség volt. A teljes program saját szerzeményem, ezzel kapcsolatban minden jogot fenntartok, de bárki kedvére játszhat vele ezen a weboldalon! Jó szórakozást kívánok a játékhoz! Skori 2017 júlus A játék célja, a mezõk alá rejtett aknák megjelölése, és a többi mezõt kinyitása, minél rövidebb idõ alatt. - A táblán levo mezõk kattintásal kinyithatók, de némely mezo "alatt" (véletlenszerûen elhelyezve) "akna" található. Ha aknára lépünk - vége a játéknak. - Ha úgy gondoljuk, hogy egy mezo alatt akna van, akkor azt jobbklikkel megjelölhetjük, ez a jelölés vissza is vonható. A jelölt mezot nem lehet kinyitni. - Ha kinyitunk egy mezot akkor azon egy szám látható, amely azt mutatja meg, hogy a nyitott mezo körüli további mezökön (max 8), hány darab akna van elrejtve. Ha a mezon nincs szám akkor a körülette levo mezok egyikén sincs akna - és ilyenkor a körülvevo mezok is automatikusan kinyílnak. - A mezõkben levõ szám alapján lehet kitalálni, hogy mely mezõk tartalmazhatnak aknát. - A játék elkezdéséhez segítségképpen az egyik olyan mezot megjelöli a program, amelyik alatt biztosan nincs akna. - Ha az összes mezot kinyitottuk, és az aknákat is megjelöltük, akkor megnyertük a játékot, és az eltelt játékido függvényében, a fent megadott név bekerülhet a toplistára. A játék gyorsítása: - A játék segítséget ad a cellék gyors kinyitásához, és az aknák megtalálásához is. - Ha egy számjegyet tartalmazó mezõre duplán klikkelünk,és a cella körül pontosan annyi akna van megjelölve, amennyit a szám mutat, akkor az összes további környezõ cella egyszerre kinyílik. Tehát egyetlen duplaklikkel egyszerre több mezõ is kinyitható. - Ha egy számjegyet tartalmazó mezõre duplán klikkelünk, de a szám, és a körülötte megjelõlt mezõk száma nem egyezik meg, akkor segítség képpen a többi környezõ cellát egy idõre más színnel kiemeli a játék (pl. ezek tartalmazhatnak még aknát). Szünet: - A játék menete megálítható, erre az idõre a játékmezõk eltünnek, és az isõ számláló is megáll. A szünet gombra kattintáskor a játék folytatódik. - A böngészoben a szokásos módon (CTRL+egérgörgõ) nagyítható-kicsinyítheto a játék mérete (csak firefoxban teszteltem).
toplista
A játék régi verziója elérhetõ ITT!